måndag 18 april 2011

Kommer jag att nå ut?

Angående hemsidan. Jag vet inte vad det är jag har gjort. Antingen har jag gjort jordens tråkigaste hemsida som man somnar när man läser eller så har jag skapat en sida som kommer få folk att skakas, förfäras, gråta och ligga sömnlösa på nätterna (precis som jag gjort när jag hittat denna information). Särskilt skillnaderna i utseende på patienter som genomgått olika metoder kan beröra på det här sättet, det är riktigt läskigt. Mamma hade en mardröm igår natt om att hennes skelett växt fel så att hennes axlar blivit smala. Allt var mitt fel tydligen efter mina föreläsningar om hur skallen växer knasigt. Men då sa jag bara: "Du, det är värre för mig, för mitt skelett har faktiskt växt fel på riktigt, det är tyvärr ingen dröm!" Hahaha.

Men i alla fall, jag hoppas jag kan beröra eller åtminstone få folk att tänka till lite. På sätt och vis är det bra att detta hände mig för jag äger energin att informera. Jag hoppas så att jag ska nå ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar